Altijd schattig zoals kinderen opgaan in het spel in de Dierentuin. En leuk dat dieren dat graag lijken mee te spelen. Gelukkig zit er wel glas tussen. Want je moest er toch niet aan denken dat ze werkelijk met elkaar zouden 'spelen'.
Permanente koppeling naar dit artikel: http://veelkantie.nl/blog/2014/02/28/kinderen-in-de-dierentuin/















Recente Blog Reacties