Kent u dat, uien snijden... Rotklusje is dat. Als het een beetje scherpe uien zijn dan sta je daar een beetje te janken alsof je het heel erg vind dat je uien moet vermoorden om te eten. Daar heeft de man in de video totaal geen last van.
Permanente koppeling naar dit artikel: http://veelkantie.nl/blog/2014/04/01/uien-snijden-als-een-baas/











Recente Blog Reacties