Nou is meneer Veelkantie niet echt een 'zwemfan' maar een leuk zwembadje in de tuin lijkt me evengoed, als is het maar voor de rest van de familie, best wel leuk. En ik denk dat ik het ideale zwembadje gevonden heb! Kijk maar eens!
Permanente koppeling naar dit artikel: http://veelkantie.nl/blog/2014/08/21/nieuw-project-zwembadje-in-de-tuin/











2 reacties
Tom
21 augustus 2014 om 10:37 am (UTC 1) Koppeling naar deze reactie
Blijven dromen
Petra
21 augustus 2014 om 5:19 pm (UTC 1) Koppeling naar deze reactie
Als ik toch eens rijk was….