Ach, wie kent het niet. Vol verwachting hoop je voor kerst dat ene spel te krijgen. Je pakt het pakje uit en het blijkt een ander spel te zijn. Tja, dan ben je natuurlijk stiekem toch een beetje verdrietig. Met opgekropte emoties pak je het volgende cadeautje uit. Je verwacht weer een beetje een domper. Maar dan... dan is het toch DAT spel!
Permanente koppeling naar dit artikel: http://veelkantie.nl/blog/2014/01/07/ik-huil-want-ik-ben-zo-blij/













Recente Blog Reacties